HTML

önkéntes eu-polgárjelölt

...legundorítóbb részletei röviden, tömören, lényegre törően.

akik mertek

2008.12.25. 00:30 Dani˙

Merry christmas hohohoohooo!

Egy kis kockázatot be lehet vállalni, sőt még egy kis veszteséget is akár. Vannak dolgok, mármint rossz dolgok amiket be lehet vállalni egy sokkal jobb cél érdekében. Igazán bölcs ember vagyok. Írjatok már egy kicsit többet a blogotokra : ), és ezzel ösztönöztök engem is, én meg titeket és így tovább, csak valakinek el kell kezdeni ezt az egész folyamatot, legyen ez most az első lépés : ).
Van aki nagy családban, van aki kicsiben, van aki iszik mint a gödény, van aki nem, van aki csak egy kicsit, vannak akik utálják, és vannak akik szeretik, de a lényegében mindenkinek ugyanazt jelenti: A karácsony a szeretet és a béke ünnepe. Igazából szerintem nem : ). Valójában a karácsonyról szinte mindenkinek teljesen különböző képzete van, és tök mást jelent az embereknek. De a hatalmas felhajtás miatt, és a nagy várakozások eredményeképpen, mindenkinek egy kicsit, vagy nagyon el kell határoznia hogy mit csináljon karácsonykor. De sajnos mindenki mást szeretne, hiszen mindenkiből mást hoz ki. És megint mi az eredmény? Aki gyorsabb, erőszakosabb, határozottabb, azoknak az akarata fog érvényesülni, a többiek meg csinálják amit mondanak (mármint kicsiben és egészen globálisan is ez zajlik le). Pedig ott vannak azok is, akik igazán nem támasztanak elvárásokat senkivel szemben. Akik csak annyit szeretnének, hogy mindenki csinálja, amit akar (persze csak ha az a bizonyos akarat nem okoz kellemetlenséget másoknak).  De persze ez is hülyeség, mert biztos hogy nem működne. Mármint nyílván lehetetlen lenne nagyban megvalósítani, de azért nagyon szép eszme (olyan ez mint a kommunizmus : ). De nagy lakoma tényleg volt, és tök jó volt. Ezek mindig olyan jók : ). Hohohoo és még csak most jön a java. És igen, nekünk még karácsonyfánk sincs, mert mi megmerjük csinálni!
albumot váltok, mert már 4edjére kezdi előről : ).öej tankcsapda (rock&rolljel). Na szoval nekem egyáltálán nem volt karácsony hangulatom ebben az évben, most sincs különösebben. És szerintem ez most nem csak amiatt van, mert én öregszem. Az ez évi karácsony valahogy egy kicsit el lett baszva. Az időjárás, a programok, a túl korai hatalmas felhajtás. Tudomtudom minden évben ez van, de most szerintem mégiscsak úgy jött ki, hogy nem lett karácsonyos egyáltálán. Najó legyen ez egy előbejegyzés, és akkor megígérem, hogy még legalább egyszer beszámolok, hogy hogy sikerült a karácsony. Már nem azért, mintha valaki követelné rajtam, csak mostmár egy kicsit kötődőm érzelmileg a blogomhoz, és sajnálom hogyha nem ír rá senki hónapokig. Ezzel biztos mindenki így van.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://elefant.blog.hu/api/trackback/id/tr15840717

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bíbora 2008.12.25. 11:10:36

én azon gondolkoztam, hogy mi lenne ha a karácsony két napja tényleg olyan lenne, hogy karácsony van és mindenki otthon van és az tök jó neki, mert semmivel se kell törődnie és egész nap azt csinálnánk amit akarnánk és még karácsony is lenne. de ehelyett általában mindenkit meg kelll látogatni, a mindenki meg idegeskedik, mert nem érünk oda, mert már ott vagyunk, mert még nincs kész az ebéd, mert megint kaptam egy csomo vackot mert ajándékot adni KELL.

etttől eltekintve nekem sincs igazán karácsony hangultom, de ettől függetlenül tök jó, mert végre egy hétig vagyok itthon és nem 3 napig.

Bortsi 2008.12.25. 17:52:37

á nálunk mindenki ordított egymással aztán elkezdtek inni és igy ennyi volt a karácsony, az ajándékokat is tízkor kezdtük el megnézni és anya nem emlékezett másnap, h mit kapott.

marjan 2008.12.25. 18:07:43

"...és anya nem emlékezett másnap, h mit kapott. " :DD
hát ez sztem akkoris főleg amiatt van, hogy öregszünk. nekem már tök régóta nincs karácsonyi hangulatom ilyenkor, pedig tavaly (vagy tavalyelőtt. de lehet, hogy inkább azelőtt eggyel...már nem tudom őket megkülönböztetni se) még próbálkoztam is, írtam ki cédét karácsonyi dalokkal, de már csak én díszítettem akkor a fát egyedül. idén nagyon picit vett apa, ezt most asszem csak ő díszítette. najó, idén kb 3 percig volt karácsonyi hangulatom, mikor kedden az esütszínű fánál voltak christmas carolosok. de nem volt tartós. de ez így már olyan rossz, hogy csak négyen vagyunk, ugyanazt esszük mindig és előre tudjuk, hogy mit kapunk=( lehet, hogy legközelebb már csak akkor élvezzük megint a karácsonyt úgy, mint rég, ha nekünk lesznek gyerekeink.
(és ha esetleg én magányosan éldegélnék akkor, mikor ti már boldog családban, a karácsony vmelyik napjára azért majd hívjatok meg magatokhoz, légyszi.)
süti beállítások módosítása