HTML

önkéntes eu-polgárjelölt

...legundorítóbb részletei röviden, tömören, lényegre törően.

akik mertek

2009.04.06. 00:04 Dani˙

Bandi bácsi kocsmája

Szervusztok kedves olvasóim!
Azt hiszem tartozom egy magyarázattal az új képet illetően, ami, a szokásostól teljesen eltérően, nem is egy igazi fénykép, vagy valami fényképszármazék, hanem egy grafika. Méghozzá egy nagyon szép, najó, szerintem tök jó. Aki most azt mondja, hogy a színsémája nem teljesen illik az oldaléhoz, annak... hááát....tulajdonképpen... igaza van, de ez természetesen direkt van így. Ennyire alternatív vagyok. Ezzel a magyarázkodást be is fejeztem.

Döcögtem a vonaton Szolnok felé még pár emberrel együtt -mert éppen a fizikaversenyről tartottunk hazafelé (ami nemzetközi, mert indul két román iskola is, najó lehet csak 1)-, és hát szóval azt találtuk ki, a kedves drága kalauznő segítségével, hogy nem megyünk el Szolnokig, hanem Szajolnál leszállunk és ott felszállunk a Szolnokról Debrecenbe tartó vonatra, hiszen csak ezzel a furfangos módszerrel érhetjük el a másik járatot, máskülönben nagy valószínűséggel lekéssük a vonatot (Szajol a Szolnok előtti -illetve a másik vonat esetében utáni- megálló). Persze hogy elérik, nem szokott ez késni, nyugodjanak meg. Na szóval leszállunk, sehol egy utas, se egy vonat, tehát szemmel láthatólag nem teljesen jött össze a tervünk. Persze ez csak a látszat, úgyhogy inkább csak nézünk a kalauznőre és megkérdezzük tőle, hogy mikor is jön az a bizonyos másik vonat. Hát az meg látván helyzetünket és levonva a megfelelő következtetéseket, majd megállapítva a jelen esetben legmegfelelőbb viselkedést gyorsan int a táblájával, felpattan a vonatra, "én nem tudom", és a vonat elrobog, höhö mint valami huligán. Mi meg ott voltunk másnaposan, 40 fokban, az Alföld közepén, víz és élelem nélkül, ráadásul az egyik társunknak lőtt sebe volt. Na jó, nem. De tényleg elég meleg volt. Na szóval Szajolban ragadtunk 2 órára. Szerencsére egy kocsmát találni 2 percbe került (az elindulunk az első úton, amit meglátunk módszerrel), úgyhogy bandi bácsi kocsmájának vendégei voltunk egy pár órára. Igazán hangulatos hely egy szép nyári vasárnap délután egy falusi kocsma, gyakrabban kéne ilyen helyekre járni. A kerthelyiség általában, vagy inkább mindig fedett és általában, vagy inkább mindig valami színes anyaggal oldják ezt meg, szóval általában, vagy inkább mindig olyan színű minden a fedett részen. Ha eszerint csoportosítjuk a kocsmákat, akkor ez a sárga kategóriába tartozik (azt hiszem a zöld az gyakoribb). Tényleg hangulatos kis falu és kocsma volt. Az állomásról ez nem mondható el, mert kaptak 7 milliárd forintot az új állomás építésére. Ami tényleg nevetséges, meg nem is hinném el senkinek, ha mondaná, de miért írják ki óriásplakátokra, hogy mindenki lássa? Szóval elég modern volt a dolog, nem teljesen illett bele a képbe. Továbbá (azon kivül, hogy szerintem olcsóbban is lehetne állomást építeni) nem értem 25 fokban miért fűtenek, és ha már fűtenek, akkor miért megy a légkondi is, mondjuk én biztos nem értek hozzá, azért nem tudom felfogni ezeket a dolgokat.

Azt hiszem tanulni fogok érettségire. Lehet semmi értelme, meg időpocséklás, meg ilyesmi, de végülis csak most tanulok utoljára törit, irodalmat, nyelvtant, sőt talán még angolt is : ). Szóval ezekből amit idáig, meg amit még az érettségiig elsajátítok, nagyjából ennyit fogok tudni. Én pedig ugye roppant művelt ember szeretnék lenni. Tanulni nem olyan nehéz egyébként, csak meg kell teremteni hozzá a kellő környezetet. Ez például télen lehetetlen, mert nap mindenképpen kell hozzá, szóval én télen nem szoktam tanulni, de szerintem más is így van ezzel. Azt hiszem a tavaszi szünetben majd felverek egy sátrat a kertben és oda fogok menni tanulni, mert a sátrakban olyan békés hangulat van. Legalább olyan békés mint ez a kép, a fejléc, vagy hogy nevezik, szóval ami így itt van felül. peace&love.
Ma se fogok eleget aludni, pedig tegnap a kedves iskolatársaink részegen elszórták a kulcsaikat (a szállásukhoz, a fizikaversenyen), és mivel ők voltak a részegebbek és ők feküdtek le hamarabb, evidensnek tünt számukra, hogy akkor a mi ágyainkba fognak aludni. Ami így is lett, csak nekünk a koli aulájában kellett összetolt kanapékon. Áá egyébként elég kényelmes volt. Jók ezek a fizikaversenyek én szerettem őket, kár hogy ez volt az utolsó.

 

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://elefant.blog.hu/api/trackback/id/tr441048701

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

marjan 2009.04.06. 21:11:44

sztem is nagyon szép ez az új kép, és én úgy látom, hogy tökéletesen illik az oldal színsémájához, mivel a fűnek ugyanolyan színe van, mint a keresés meg ilyesmi gomboknak és még az LMP-s logóhoz is illik. amúgy senki sem kérte, de én választottam magamnak egy emberkét a képen. én vagyok az, aki ül a fa alatt.

és tökjó, hogy ilyen kalandosak meg kellemesek ezek a versenyek, majd nosztalgiázhatsz róluk az unokáidnak

Dani˙ 2009.04.06. 22:14:11

Igen, nem gondoltam bele, hogy mire olvasni fogjátok a bejegyzést, már meg lesz oldva ez a probléma : ). Szóval eredetileg ez a kép volt berakva: elefant.blog.hu/media/skins/loveseason/images/header.jpg
Egyébként ez is jól nézett ki, csak mint mondtam nem ment az oldalhoz, de aztán szépen megcisnáltam, csak fotosoppoztam vele vagy 1 órát. A jelenlegi probléma, hogy még ezen is vannak hibák, de azok csak a mégnemtudtammegfejtenihogymilyen monitorokon látszanak (a lényeg hogy csak bizonyos típusúakon), és ilyennel jelenleg nem rendelkezünk itthon, szóval nem tudom hogy fogom megoldani ezt a dolgot, de valahogy meglesz abban biztos vagyok : )

marjan 2009.04.07. 12:24:42

ó értem. ez esetben nagyon ügyesen megoldottad a poblémát:)

levente#4 2009.04.07. 12:40:25

Nekem is tetszik a kép és nálam tökéletes mind a két monitoron (matt illetve fényes tft) Én is szeretnék olyan ügyesen fotosopolni mint te és szeretnék olyan jó bejegyzéseket írni mint te és szeretnék olyan művelt lenni mint te! Te vagy a példaképem Dani. Amúgy én sem tanultam soha télen.

Dani˙ 2009.04.07. 23:06:41

Jaj Levi, nekem pedig te vagy a példaképem : ). Megnövesztettem a hajam (bár azóta te már levágattad), leszoktam a dohányzásról (bár azóta már újra elkezdtem), és jelentekztem a villamosmérnökire ( bár azóta te már rég abbahagytad). Lehethogy én leszek a te ideális alteregód?

Bortsi 2009.04.08. 15:05:30

én azért nem szoktam télen tanulni mert mindig olyan hamar este lesz és este nem szoktam tanulni. habár mostanában egy kicsit elkezdtem, de lehet, hogy a nyár teszi. akkor én az egyetemen mindig csak második félévben fogok tárgyakat felvenni.

M a s z a t 2009.04.10. 00:08:51

Én meg szinte csak este tanulok és nyáron nagyon rossz tanulni, mert annyi más lehetőség van. Bár egy ideje rájöttem, hogy nálam az annyi más lehetőség a fűben fekve cigizést és sör vagy alkoholfogyasztást jelenti. Illetve hogy hajnal 4kor lehet pulóverben lenni. Mondta hétfőn a gépszerk tanár aki feladott 500 órányi beadandó, hogy tudja, hogy most nehéz tanulni, mert kinnt szép idő, de szerinte tartsunk ki a gépszerk mellett (és dögöljönk a szobába). Még mielőtt valaki megkérdezi, nem lehet kinnt rajzolni, mert nincs asztal és nem tudsz 1 mili pontosságban megmaradni, meg a körsablont is nehéz használni. Bár nem értem miért.
Csak, hogy legyen ellenvélemény: Nekem nem tetszik annyira ez a fejléckép (?), mert személytelenebb, mint az előző. Természetesen én a brékelő ember vagyok rajta.

Dani˙ 2009.04.10. 16:15:46

Igen,igen gondoltam : ). Egyébként a bal oldalára (olyan üres) rá akartam rakni magamat, mármint hogy az ilyen fekete alakomat. Dolgozom rajta, majd ha egyszer találok egy teljesen egyszinű hátteret, ami előtt lehet fényképezni, akkor mindenkit rárakhatunk. na? Tök személyes lesz.

Bortsi 2009.04.12. 17:36:18

szerintem erre a legtöbb szoba fala alkalmas, vagyishát ha nem nagyon modern a lakásunk, vagy esetleg annyira ódivatú, hogy freskók vannak rajta, akkor ez a dolog megoldható.
süti beállítások módosítása