HTML

önkéntes eu-polgárjelölt

...legundorítóbb részletei röviden, tömören, lényegre törően.

akik mertek

2008.11.09. 12:05 Dani˙

ilyen márpedig nincs

Kigyultak a fények, én egy koncert közepén állok, mellettem egy tántorgó, kövér fiatal : ), de nagyon megkedveltem, mert tetszik neki ez a zene, és nagyon békésen dülöngél és közben mosolyog. Előttünk egy lány van az anyukájával, és a menő barátnőjével, a menő barátnője próbálja lazán kezelni, hogy ott van az barátnőjének az anyja, az anya pedig próbálja nagyon lazán kezelni, hogy ott a lányának a barátnője, meg a lánya, meg úgy egyáltálán az a sok 30 évvel fiatalabb egyén, a menő barátnőnek ott a menő barátja is, akivel néha smárol (nem beszélgetnek!). Persze a menő barátnő cigizik és megkínálta őket, az anya példamutatóan visszautasította, de a lány kért : ). Balra boriék vannak, maszaték kicsit előrébb. Mögöttem nem tudom, ki néz hátra egy koncerten. Na szoval egy szó mint száz, lilla hátrarohan és a nyakamba pattan, felemelem és akkor ő sokkal magasabban van mint bárki más azon a koncerten, és akkor mindenki őt irigyli, hogy mindent lát, és lovasi kiabál, a krisnás pedig mosolyog, mert ő mindig mosolyog lovasi dalszövegein (leskovics gábor, nem tudom, hogy krisnás e : ). Na és akkor én táncolok, ami sokkal nehezebb, mert lilla még a nyakamban van, de azért egész másmilyen érzés. És ez, na itt álljunk meg. Ez volt a legszebb pillanat tegnap.
Szeretek gyalog menni bárhova is a lovardából, mert akármerre indulunk mindig útba esik valami nagyon debrecenies környék (najó ez nem igaz, de most arra a két útra gondolok, amelyik tényleg ilyen : ), és az nem baj, ha nem olyan szép, meg azért egy kicsit vannak lepusztultabb részek, de legalább azon látszik hogy debrecen, az a lényeg, hogy legyen stílusa, legyen egyedi. Pontosan ezért nem kéne kivágni a fákat az ilyen utcákban, meg óriási új dizájnú épületeket csinálni, najó lehet, csak azért kéne egy sorrend, és annak valahol az elején kéne hogy legyen a stílus, úgy az egész csoport stílusa, a csoport persze lehet az utca a környék, vagy a város is. És például lennének olyan tervezők, akik debreceni házakat tudnának csinálni, meg lennének olyanok akik pestieket és nem mindenki ugyanazt csinálná... haaaj de jó lenne építészmérnöknek (javítva) is lenni.

- Dani te hol voltál előző héten, ki ne találd nekem, hogy beteg voltál, akkor hogy kerültél matekversenyre?
- Hát tanárnő én megtudom magyarázni az egészet, szoval hétfőn érettségiztem, ugye azért nem jöttem, kedden bent voltam, pont azért voltam olyan másnapos tessék emlékezni rá, mert érettségi után nagyon berugtunk, szerdán a forgalomvizsga miatt nem tudtam jönni, de annak a matekversenyig már vége volt azért voltam ott a versenyen
, csütörtökön beteg lettem, de a szüleim elutaztak, szoval nem tudott senki se orvoshoz vinni, de olyan beteg voltam, hogy csak péntek délbe sikerült kimennem a házból, csak akkor már nem rendelt az orvos. Hát szoval ezért nincs igazolásom.
- és miért nem hívtál fel?
- (baszki nem foglak felhívni, azért mert beteg vagyok, mi közöd hozzá?) nemtudom
- vagy miért nem kértél meg valakit, hogy vigyen el az orvoshoz
(csókolom Joli néni, egy kicsit beteg lettem, tessék már elvinni az orvoshoz, tetszik tudni itt lakom az utca végében)
- vagy számtalan módja lett volna még
- (minek?)
- ez csak magyarázkodás
- Néha az igazság a legbonyolultabb, ezért hangzik magyarázkodásnak tanárnő.
Ennyire azért mégsem lesz kedves, bár ez attól függ milyen hétvégéje volt, de valószinüleg már teljesen felidegesítette magát a saját elméje kreálta marhaságokkal, mert gondolom nincs jobb dolga, mint ezen gondolkodni.
- Dani hozd ki az igazolásaidat, vagy amit nem, akkor azt beírom igazolatlannak
- háát tanárnő az a helyzet, hogy ez egy elég hosszú történet, majd óra után megbeszéljük
- miért kéne óra után, beírom most (= a faszt, én azt szeretem ha rossz hangulat van és mindenki feszült és ideges)
- de...
- nem érdekel a kifogásod, te rohadék iskolakerülő drogos szemétláda, egy hajléktalan leszel, azt hiszed csak ennyiből áll az élet? csak a matek meg a fizika? azt hiszed így felvesznek egy olyan jó egyetemre, mint a bme?
- dehát tanárnő oda 330 pont a ponthatár
- és azt hiszed azt olyan könnyű elérni?
- hááát... aha.
- nekem te ne aházzál!

- IGAZOLATLAN! MINDEN IGAZOLATLAN! muhaaaahahaaaa
Azt hiszem inkább azt mondom neki, hogy hívja fel az anyukámat, majd ő megmondja, hogy jó fiú vagyok. Persze aztán majd jön a sokat esett anyukád a szememben, hogy tartja a hátát a lógásaidnak, de az már engem nem érdekel sááálálálálááálálá. Ja igen a kérdés: Minek a mintáját ábrázolja ez a kép? A helyes válasz az alábbi linken található: link

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://elefant.blog.hu/api/trackback/id/tr100758434

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bortsi 2008.11.10. 10:41:12

építészmérnök : )

különben a debreceni házakon én is mindig gondolkodom, hogy annyira rossz h berakják közéjük ezeket az újépítésű téglás meg modernes témákat miközben csak fel kéne ujitani az egészet vagy akkor ugyanolyan stílusút építeni. más városokban odafigyelnek az ún. óvárosra. gondolkodtam is régen, h írok egy bejegyzést a blogunkba, h mi is lenne, ha debrecen egy város lenne és nem egy összehányt szemétdomb. de azopkat a környékeket nagyon kedvelem csak sosem tudom h hol vagyok épp (több okból kifolyólag sem...)

különben igazolást lehet még 5 munkanappal később is vinni : ) de szigorúan az ellenőrzőbe! különben OSZTÁLYFŐNÖKI FIGYELMEZTETÉS!
süti beállítások módosítása