HTML

önkéntes eu-polgárjelölt

...legundorítóbb részletei röviden, tömören, lényegre törően.

akik mertek

2010.05.29. 10:08 Dani˙

Normafa

Kedves azthiszeminkábbmaradjonrejtveaneved!

Mivel olyan szépen megkértél, és mivel tényleg szívesen írnék (de idő és energia hiányában ezt nem tehetem meg), ezért inkább csak csináltam egy új skint a blognak (mert a változatosság gyönyörködtet), meg rakok ide pár képet, hogy milyen klassz helyen lakom. Amúgy megjegyezném, hogy tök demoralizáló dolog a BMEre járni, tanulsz egy csomót, tudsz mindent és kapsz egy kettest... Ha a közösségiben vagyok kora délután, akkor mindig csak hallgatom, ahogy jönnek fel a bmesek a városból és ebből, meg abból buktak meg és jövőre ezzel meg azzal csúsznak. Az egyetemen meg csak nézem a félig könnyes szemeket, mert úgy érezte, hogy ez végre tényleg meglesz, de sajnos ez nagyon messze van a kettestől. Nálunk amúgy állítólag azért ilyen kevés év közben az elvárás (úgy értem, hogy lehetne több is, más szakokon több), meg azért van rengeteg pótlási lehetőség, mert a schönherz olyan kurva magas és évente 5-10 ember lett öngyilkos, mikor szigorúbbak voltak a követelmények... el is hiszem.

Ugye van a víztorony rögtön, ahogy kilépsz a koliból az út közepén, ha sétálsz egy kicsit tovább van a tisztás, ahonnan lehet látni fél pestet, ez a hely tele van izgalmasabbnál izgalmasabb emberekkel, nyári síelők (ezek ilyen lánctalpakon csúsznak), extrém biciklisek, természetfotósok, szerelmesek, külföldi turisták...










 

 

Van az erdő, ami szép











és ha sokáig gyalogolsz van az Erzsébet kilátó, ami Budapest legmagasabb pontja, szóval állítólag onnan lehet látni az egész várost (valójában olyan valószínűséggel van köd azon a helyen, hogy gyakorlatilag nem sok esélyed marad valóban látni onnan valamit, nekem pl még sosem sikerült). Mindenesetre, most nem ilyen közhelyesen, de a béke szó elég jól jellemzi ezt a helyet.

 

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://elefant.blog.hu/api/trackback/id/tr252039799

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

marjan 2010.05.29. 14:18:20

sztem az új skin csúnya, engem nem gyonyorkodtet, viszont a hely szép

Bortsi 2010.05.29. 14:34:15

kevés az évközi elvárás nálunk??? mibajotokvaaaaaan???

Dani˙ 2010.05.29. 20:32:35

a szakra vonatkozott: "más szakokon", "schönherz", de ha ez megnyugtat, akkor: a ti szakotokon sok és a maszatékén is... (mi a többes szám??)

Bortsi 2010.05.29. 22:15:52

noigen a zárójelet azt ignorálta a figyelmem. pedig a kármán is elég magas. a martos mondjuk nem : )

Dani˙ 2010.05.30. 00:09:44

milyen felületes vagy : )

M a s z a t 2010.06.02. 10:31:09

Á én nem akartam kiborulni, hogy a miénken nem magas. Nem is tudom ti mit csináltok évközben. Nekem tetszik az új skin : D De ez biztos Urban legend, hogy öngyilkosok lettek a Schönherzben. Szerintem annyi a magyarázat, hogy a villamos az eléggé elméleti szak és nem lehet olyanokat kérni tőletek, hogy rajzoljatok le minden szar. Programozni meg majd kell vakulásig. Miért ilyen szépek a víztornyok?

Dani˙ 2010.06.03. 18:28:16

programozásnak már vége van, illetve még lesz, de a nagy részét befejeztem. A tornyok megihletik az építészeket, mert magas, karcsú meg ilyesmi...

Bortsi 2010.06.03. 21:00:19

www.korosviz.hu/bocs1.jpg a modern víztornyok nem olyan szépek sajna : ( de biztos azért mert a torony alapvetően egy nagyon szép motívum,sokmindent ki lehet hozni belőle.
szerintem olyan az új skin mintha egy politikai témájú blog lenne kifejezetten, és azt hiszem mariann is ezt mondta rá, csak szerintem eznem probléma,szerinte meg igen

Dani˙ 2010.06.03. 21:15:03

nem, meg a szocreálvíztornyok is elég csúnyák, de debiben is van egy nagyon szép (ugye). na jó elmondom az igazságot: meguntam a win7 témát és visszaállítottam ilyen klasszikra (tudjátok win98 skin). na ahhoz kurva jól megy : ). meg nekem szélesmonitorom van és azon ez így jól néz ki, de lehet hogy sima arányún (gondolom a marcsáé az) túl tömör. há bocs, ez van.
uk. (utókérdés):mik az ismertető dizájnjegyei egy politikai témájú blognak?

marjan 2010.06.04. 22:40:05

nem az a bajom vele, hogy "politikai" (nem ezt mondtam amúgy, hanem sztem híroldalt), hanem hogy egy nagy fehérség, kozépre odabaszva times new romannel három szó, aztkész: ) nekem a régi danihoz illőbb volt, hogy színes volt meg szebb volt a kép is.
süti beállítások módosítása