HTML

önkéntes eu-polgárjelölt

...legundorítóbb részletei röviden, tömören, lényegre törően.

akik mertek

2008.08.23. 13:35 Dani˙

Itt keleten a helyzet változatlan

Azt hiszem függő lettem. Állítólag mindenki függ valamitől, a jelek szerint én több dologtól is. Mindent blogra akarok vetni. Néha egy egyszerű beszélgetés közben is eszembe jut, hogy hu de fasza lenne ezt lejegyezni és feltölteni a blogra (közben persze beszélnek tovább hozzám de én nem tudok koncentrálni, a bejegyzésre és a kommentjeire gondolok), ez jelentősen lerontja a kommunikációs készségemet, a képeket amiket látok az utcán, a reklámokat, az embereket (mármint csak az egész alakos képüket, bár nem lenne rossz egy élő ember a blogomra, mindig beszélgetne azzal aki feljön, vagy több élő ember, egy egész kis társaságot alakítanék ki, töltenék fel nekik drogokat meg minden, hogy érdekesebb legyen : ), az általuk bennem kiváltott érzéseket, a kreszparadoxonokat (kötelező haladási irány balra, balra behajtani tilos...), a graffitiket, az épületket, a beszélgetésfoszlányokat, amiket véletlen meghallok, és az alapján következtetek és hasonlókat szóval mindent, ami fontos (illetve lényegtelen), és amihez bármilyen szubjektív megjegyzést tudnék fűzni. Pont mint valami kemény drog nem? Merre tovább, álljak le a szerről? nene ahhoz már túl késő, amugyse látom semmilyen káros hatását, sőt utána nézek néha dolgoknak, hogy ne kerüljön fel túl nagy hülyeség, voltaképp ez hasznos számomra. Igen, eez jó, naagyoon jóóó, íírrokkk is eeggy bejeeegyyyzééésst a drááááágggaaassszzáááággoooommmbbbaaaa.

Nagyszerű kép, Ausztriában készült, ezeknek aztán van érzékük a logikus kresztáblarendszerhez az utakon : ). Tele van egyenrangú útkereszteződéses táblával  minden, de(!) az elsőbbségadás kötelező táblák is ott vannak az egyik úton, nem értem akkor miért lenne egyenrangú, illetve ha már egyenrangú akkor miért pont én adjak elsőbbséget? Ezért feljelenthetném őket valami egyenjogú szervezetnél, az elsőbbségadás kötelező tábla miért pont az én utcám felől van (mikor elméletileg egyenrangú az útkereszteződés), miért nem a másik utca felől és akkor én tudnék haladni gyorsabban. Ki számolnám mennyi időt vesztek ezzel átlagosan, az idő és a fizetésem arányában kiszámolnál mennyi pénzt, és 40 évre előre elkérném az államtól (persze túloznék mint az állat). 52 hét * 5 nap - 5 * ünnepnap (fene se tudja hány ünnepnapjuk van) - 25* szabadság (nem tudom hány nap szabadságot kapnak) = 230 nap, az ott lakók keresetét én kb évi 10 millára becsülöm (bár annál szerintem több), szóval 6 másodperc kb 10 ft. Tehát napi 10 ft, ez egy évben akkor 2300 ft veszteség, 40 évre pedig 92 ezer. Az elég jó, mondjuk ha már ott laknék ilyen keresettel nemhiszem hogy ilyen anyagi forrásokra szorulnék, bár viccből eljátszhatnám : ). Különben egy biciklistúra keretein belül kerültem Auszriába, 2 célt tűztem ki magam elé: 1. Keresek egy lepukkant, rossz állapotban lévő házat 2. Keresek egy szép nőt. Tudom tudom merész próbálkozások, de azért megpróbálom nem kerül semmibe : ). Természetesen egyik sem sikerült. De (nehogy már különlegesség nélkül maradjak, illetve hát gondolom pont hogy nem különlegesség : ) láttam elmenni egy kukásautót a határtól párszázméterre Magyarország felé. Pedig irigységből a szép ápolt osztrák környezet láttán gondoltam, majd jól eldobok egy üres műanyag palackot, de rá kellett jönnöm, hogy majdnem olyan mintha Magyarországon dobnám el : ), az pedig csak rontja a helyzetet.
"Tudnak vigyázni ezek az értékeikre, mindig is mások kizsákmányolásából éltek". Talán ezért jobb az osztrák gazdaság, környezetvédelemre nem kell költeni (szennyvíz, szemét problémát majd valamelyik másik kántri megoldja), és működik a kapitalizmus rendesen, aki fizet azé minden/bármi, erre egy szép várba érkezvén megörülvén, hogy ingyen lőn a belépés a műemlékbe, hirtelen döbbennék rá. Ráeszméltek hogy nagyobb bevétel van a vár területén lévő szabadtéri színpadból, a paintball pályából, a mini botanikus kertből, a panorámával rendelkező étteremből, és a várfalon lógó óriás reklámtáblából mint a hülye belépőkből : ). Nem rossz, tényleg nem rossz, csak nekem egy kicsit furcsa, gondolom nem ehhez vagyok szokva : ). De vajon miért jobb a szlovén gazdaság (fogalmam sincs hogy jobb e, ezt most csak úgy mondtam), ők meg arra jöttek rá, hogy felesleges lefesteni a házakat : ) (és tényleg nincsenek lefestve). Végülis igazuk van, csak dísz. Ha valaki közben rájött, hogy a Hármashatárnál voltam piacgazdaságkutatás és -elemzés céljából, akkor az kap egy csokit majd. A biciklistúra különben azért sokkal másabb a gyalogtúránál, mert nem lehet beszélgetni (ugyanmár a nagyobb távolság kit érdekel, pont tökmindegy szerintem), és kvázi egyedül mész, gondolkodhatsz dolgokon (én meg arra jöttem rá, hogy túl sokat gondolkodom). Viszont egy csomó elem hasonló, például a köszönés, mindenki köszön mindenkinek (mármint a szembejövő turistáknak, meg ők is a velük szembejövőknek, azaz nekünk : ), mert van valami ami összeköt minket, a természet szeretete, a kirándulás csak úgy, lényegében céltalanul. Mind hippik vagyunk. Kurva jó.

A jövő hét Az utolsó. Az utolsó hét a nyári szünetből, az utolsó hét, hogy együtt lakom a testvéremmel, az utolsó fesztivál hete, és az utolsó hét, hogy nem gondolok az érettségire, és nem gondoltat minden nap többször is rá valaki más (viszont az első vezetés órám : ). És egyik se tölt el olyan különösebb érzéssel, majd visszagondolva sokkal inkább különösebb lesz, hogy nem volt különös. Különös. Volt pár fontos dolog, ami kimaradt a nyárból, a legelkeserítőbb talán, hogy egyszer sem voltam Egerben, a vécseyben, az egálban, vagy legalább a völgyben. Hmm a völgyben, ahol a a bortól mámorodott részeg skinheadek mulatoznak az élő cigányzenére : ). Szép életkép. Illetve Pfuj, a liberalizmus melegágya (én debreceni vagyok, ehhez kell tartanom magam, lokista nacionalista kormányellenes : ).

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://elefant.blog.hu/api/trackback/id/tr60629117

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bortsi 2008.08.23. 22:24:13

nekem is mindig eszembe jut, ha olyan szituációba kerülök, h "na bazzeg ha lenne blogom ezt milyen jól bele tudnám írni!". de hálistennek nincs blogom. úgysem írnám bele. inkább leírom msnen mindenkinek, esetleg elmesélem szóban.

levente#4 2008.08.24. 19:57:20

Jah nekem is mindig eszembe jut, hogy "huu de jót fogok erről írni" aztán haza jövök és semmi kedvem nincs írni róla. Sőt el se mesélem senkinek így aztán megmarad nekem. Óriási vagyok! A jó nő és a csúnya ház mellé még a "szerény osztrák ember"-t is fölvehetted volna a listára:D

marjan 2008.08.24. 23:46:20

deizé vagy, Borcsi, igazán van hely, ahova leírhatnád. csak emiatt játszottam ki a rendszert!

Dani˙ 2008.08.25. 11:15:28

Ja én meg csak ezért raktam ki (1. helyre!) a linketeket. Tényleg izé vagy.

Bortsi 2008.08.25. 21:23:52

sajnálom.

ssybaf 2008.08.29. 14:42:33

Ha énnékem sok pénzem lesz, bevonulok hilfenstrasszre.
Végigmegyek a főuccán, nejlonzacskót szemetelve.
Amerre én járok, ordít az osztrák,
Sajnálom a Rábát, ami tiszta nyál.
Én a nejlont nem sajnálom, dögöljenek a labanc kutyák.

Dani˙ 2008.09.01. 18:22:32

ooo ne mondj ilyen csúnyákat. Nagyon sajnálom, ha úgy értette valaki, hogy szívesen szemeteltem volna a környezetet, nekem csak megfordult a fejemben, majd elkacarásztam az elképzelt szituáción.
ááá szerintem nem szabad azt mondani, hogy dögöljenek meg, meg azt, hogy labanc, az olyan szó, mint a kuruc, szerintem ezek nagyon csúnya szavak.
süti beállítások módosítása