HTML

önkéntes eu-polgárjelölt

...legundorítóbb részletei röviden, tömören, lényegre törően.

akik mertek

2008.10.12. 13:20 Dani˙

az út állomásai

Félórám van átszállásig, de nagyon sok, mi a fenét csináljak én ennyi ideig? Kurva szomjas vagyok, inni kéne valamit. A vc persze zárva van, pedig tökre tölthetnék magamnak vizet, csakhát már nagyon este felé jár, ilyenkor a védelem érdekében persze be kell zárni, sokféle arc megfordul itt, ezt meg kell értenem. Najó leülök valahova és olvasok... az egész váró üres, csak egy krisnás ül a közepén, ő is olvas, nagyon szimpatikus, csak úgy sugárzik belőle a béke : ), bárcsak mindenkinek valami hasonló vallása lenne. Hmm hát ez nem oltotta el a szomjúságomat, keresnem kell valami italeladóhelyet. Félórám van átszállásig, a francba de tök kevés, remélem visszaérek. Najó persze az aggodalmamra semmi okom, ahogy kilépek és elsétálok egy utcával arrébb, rögtön itt van két kocsma, az egyik sokkal nívosabb helynek tűnik a másiknál. De mégis ott ülnek a félelmetesebb arcok. Úgyhogy a másikba megyek : ). Két ajtón át lehet bejutni. Na bazmeg olyan vagyok, mint valami vadnyugati vándor, belépek a kocsmába a sok cuccal, mindenki engem néz : ), végigmérnek talán még halkabbak is lesznek, hogy jól meghallgassák mit rendelek.
-Csókolom, egy ásványvizet kérek
Nagy röhögés, mindenki engem kacag. Ha vizet akarsz inni, dugd be a fejed a lóitatóvájuba, nálunk viszkit szokás fogyasztani
Őőőő, jó akkor egy olyat
Előkapja az üveget a pult aló, a háta mögött keresztben dobja a bal kezébe, a poharat is onnan veszi elő, megpörgeti a pultra csapja, mire leér már folyik is bele az üvegből. 
hehe
-tessék!
-óó köszönöm!
Tök jó, hogy nem kérdezte meg, hogy szénsavasat, vagy szénsavmenteset kérek, hanem tudta magától, biztos sok ideje pultos már és látja az emberek arcán, hogy szénsavasat, vagy szénsavmenteset kérnek. Hmm a krisnás már nincs itt, na mindegy azért leülök, mostmár nyugodtan olvashatok... hát ez a könyv egyre érdekesebb... Sáááláláláálálálááá, 20 óra 24 perckor személyvonat indul Debrecenbe... Mekkora vonat, ennyi ember tuti nem is utazik vele, hát jól sejtettem, eddig is csak egy, max 2 ember ült egy kabinba, de most hogy már a 3. kocsinál járok, sehol senki. Váu és egy ilyen biciklitároló kocsi is van, most indul el a vonat, ennek meg tökre tárva nyitva a kurva nagy ajtaja, simán ki lehetne esni rajta. na megtaláltam a tökéletes kabinomat. Tök jó helyen van, a vonat végében, és nincs itt senki, és ha megtámadják a terroristák a vonatot, akkor az egyik ülés alá bedugom a cuccomat, a másik ülés alá meg befekszem, úgy, hogy ne lássanak meg (természetesen a legbelsejébe tudok húzódni, mert nincs itt senki más és természetesen van időm minderre, mert a legvégén vagyok a vonatnak), aztán mikor újra előrement a terrorista, akit hátraküldtek ellenőrizni, hogy van e itt még valaki, és a vonat elindult, tök gyorsan előugrok, előveszem a cuccomat, és a biciklistároló kocsi kurva nagy ajtaján jól leugrok (természetesen nem lesz semmi bajom, mert még nem megy olyan gyors a vonat, hiszen csak most indult el és nagyon lassan gyorsul). Igen azt hiszem tökéletes választás volt ez a kabin. ááá már itt is van. Az ellenőr.
-Jó napot!
hát igen Dani az, aki este 9kor is jónapottal köszön. Ki a fene tudja megjegyezni ezt a sok napszak szerinti köszönést : ). Na, minden rendben van, még szerencse, tovább olvasok... Hu ez a könyv még mindig tök érdekes... lassan le is szállhatok, választanom kell leszállós zenét, ööööö legyen Led Zepepelin stairway to heaven, nagyon szeretem ezt a számot, csak elég halk, ezért normál esetben nem lehet leszállós zenének választani, mert az állomás általában nagyon hangos, még szerencse, hogy ilyen késő este nincs itt senki. : ) Ahogy kilépek az állomás ajtaján, megcsap az a Debrecen szag, illetve legyen most illat, mert pozitív értelemben használom, azt hiszem. Hát itt még szabad pad is van, ahol megvárhatom a buszt : ), hihetetlen
Huuuuuu and it makes me wonder
huuuuuu nad it makes me wonder
Egy lány kezdett el tátogni előttem, vajon miről beszélhet. Igen úgy látom határozottan hozzám beszél, najó leveszem a fülhallgatót és meghallgatom
-Szia, van egy cigid?
-Sajnos nincs, bocsi.
-sajnos nincs mi? (mosolyog)
Biztos azt hiszi, hogy hazudok, hogy ne kelljen adnom, pedig tökre nincs igaza, mert tényleg nincs. Bár ha lenne, lehet akkor is ugyanezt mondanám, ilyen szempontból igaza van. De nem biztos, talán készségesen elővenném és adnék neki. Fene se tudja
- mit hallgatsz?
-Led Zeppelint
-lencepi micsodát
-LED ZEPPELIN, z-e-p-p-e-l-i-n mint a léghajó tudod 
De hülye vagyok, honnan tudná mi az a zeppelin
-lencefice
-Nem. led zeppelin
-lencefice (nagyon jól elkacag magán)
-Meghallgathatom?
mit lehet erre mondani : ), nem tűnik rosszindulatúnak, nem fogom azt mondani, hogy nem hagyjál békén
-Nyugodtan
(tökre belehajolt az intimszférámba, nem vagyok hozzá szokva az ilyesmihez)hallgatja, egy ideig, a lassú rész van, az eleje, az a szép gitár
-És különben merre mész?(kérdem én)
-Én dolgozom
-öö komolyan? hol?
-Itt
-itt most? Mivel foglalkozol?
-hát tudod olyan lencefice
-ááá értem.
De hülye vagyok, eddig nem esett le : ). Hirtelen eszembe jutnak egészen idióta kérdések, hogy megy a munka? sok a kuncsaft?... Persze fel se merül bennem, hogy hangosan kimondjam : ).
-hé Kati! Gyere ezt hallgasd meg, valami lencefice
-Led Zeppelin (mondom én)
(ez is kurva közel hajol, hogy berakja a fülébe a fülhallgatót)
-nem hallok semmit
-hát sajnos lemerült. Bocs erről lemaradtál : ).
-héhé elláttok odáig? az 10es?
-nem, 8as
-óó kár
(elkezdenek beszélni valami számomra érthetetlen dologról)
Na ez jutott nekem szombat estére. Prostituáltakkal beszélgetek a nagyállomásnál. Nem mintha bármi bajom lenne velük, egyébként egészen normálisnak tűnnek : ). Különben is viszonylag jól elszórakoztatnak és legkissebb jelét se látom annak, hogy bármiféle szolgáltatást kínálnának. Elég megnyugtató.
(Kati közben elment)
-őő válaszolt a kérdésedre?
-nem, ő nem szeret beszélni
-ja, értem. 
-héé az 10es?
-őő nem 32es
-ja tényleg, én azzal megyek, na szia
Na most aztán tökre azt hiszi, hogy leráztam, pedig tényleg ezzel a busszal akartam menni, csak mikor megnéztem a táblán az összeset, akkor egy kicsit belekavarodtam. Azért jó, hogy nem reggel jöttem Egerből, este sokkal jobban szeretek utazni. 

Persze a végén aztán minden jól sikerült. Mindenki szép alkalmi ruhában, mosolyogva, frissen elkészített hajjal, Dani az egyetlen, aki úgy néz ki, annyira volt hajlandó hogy megfésülködjön, de azért ezt se vitte túlzásba (na persze a mindennapokhoz képest ezt nyugodtan tekinthetjük alkalmi viseletnek). Hát igen szerettem volna, ha mindenki látja rajtam, hogy én ezt az egészet egy jelentéktelen marhaságnak tartom. Láttak sokan, de szerintem nem értettek meg, hiába az alternatív művészek sorsa... Szépen, zökkenőmentesen lement a 3-4 órás műsor (leszámítva persze a bemondó srácot, aki a végzős Krajczár Dávid neve hallatára azonnal leesett a szinpadról... ugye van aki vonzza a szerencsétlenséget). Szerencsére Attiláva főszervező-technikusok lévén azonnal leléptünk a bálról (pedig aki addig még nem is nagyon nézett ki teljesen máshogy mint szokott, most aztán...), be kell állítani a hangrendszert a kocsmában. A hejehuja természetesen csak akkor (kezdődik) kezdődött el igazán, amikor a zenelejátszó mögé léptem, hát nekem ugye ehhez is különleges tehetségem van. 
Where did you come from where did you go
Where did you come from cotton eye joe
6kor aztán hazaküldött minket a pultos lány, kemény éjszakája lehetett : ). Tény, hogy alig beszélgettem valakivel (a zeneválasztás nagyon lefoglalt), de még mindig jobb egy jó buli, amiben nem nagyon tudsz részt venni, mint egy rossz buli, amiben kénytelen vagy részt venni : ).

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://elefant.blog.hu/api/trackback/id/tr11709736

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Maszat 2008.10.15. 00:15:06

Hát ez tök jó. Komolyan prostikkal beszélgettél? : D

Dani˙ 2008.10.15. 11:03:34

Persze, minden úgy történt, ahogy le van írva. Kurva jól nézek ki és ezért mindig odajönnek a lányok beszélgetni. csak most ezek pont prostik voltak : ).

Levi 2008.10.18. 19:54:15

Vagy olyan szarul nezel ki, h ugy gondoljak ugy se sok lehetoseged lehet nokkel "lenni" ezert beprobalkoznak:)

Maszat 2008.10.19. 19:37:00

-Te mit csinálsz?
-Dolgozok.
-Itt?
-Igen.
-És mit?
-Kérlek, én prostituált vagyok.

Bortsi 2008.10.29. 20:35:44

sajnos nagyon unatkozom, gondoltam írok vmi kommentet ide mert saját blogot nincs kedvem írni. á inkább írok. vagyis majd kiderül.
süti beállítások módosítása