HTML

önkéntes eu-polgárjelölt

...legundorítóbb részletei röviden, tömören, lényegre törően.

akik mertek

2008.11.10. 16:17 Dani˙

nekem ennyi

Talán nem érdemelne külön bejegyzést (én döntöm el!), dehát mostmár itt van. Ahogy azt sejtettem ma bementem megnézni az érettségi dolgozatomat, és ahogy azt sejtettem 2 hiba volt benne (= kurva jó vagyok), ami 4 pont veszteség, amire számítottam is, csakhogy a végén valahogy mégiscsak 85 pontom lett a 90ből, hát lapoztam vissza hol a hiba, hol a hiba. Aztán mikor rátaláltam, eszembe jutott, hogy használjam a fényképezőgépet, ha már elhoztam (a tesztes hibáimat nem láttam értelmét megörökíteni, van aki úgy csinálta : ). De most komolyan hogy engedhetnek el egy embert érettségizni fizikából, ha szerencsétlen egy függvényt nem tud felrajzolni. A válasz ugye egyszerű: nem is kell elengednie senkinek, azt csinálok amit akarok : ).

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://elefant.blog.hu/api/trackback/id/tr88761706

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása