HTML

önkéntes eu-polgárjelölt

...legundorítóbb részletei röviden, tömören, lényegre törően.

akik mertek

2009.06.02. 16:41 Dani˙

Kampányidőszak

Azért jobban örülnék, ha valami értelmeset csináltam volna, úgy értem olyasmit, aminek látom valami eredményét (mondjuk elmegyek próbára és írok egy kurva jó számot, és világhírű egyslágeres előadó válik belőlem, mert nincs több kreativitásom új számot kitalálni, ja az jó lenne). De mától megváltozik az életem, tanulni fogok : ). Persze csak vagy 2 hetet, sőt tulajdonképpen körülbelül ugyanennyi ideje hagytam abba a tanulást, de akkor is megváltozott az életem, hát most is megváltozik (visszaváltozik). Sajnos 93% lett a magyarom, az pedig annyira szép, hogy nem akarom lerontani, úgyhogy kénytelen leszek arra is tanulni valamit (eredetileg úgy gondoltam, hogy nem tanulok majd ezekre, dehát ez ilyen), azért kicsit elkeserítő, hogy a magyar jobb lett, mint a matek (jó jó az emelt, de akkor is). Ja igen, a matek 87%, amivel egyáltálán nem vagyok megelégedve. A magyart 100%os szóbelivel 95%ra lehet felrakni, a matekot 100assal 90re (ez utóbbit mindenképpen el akarom érni, mert még így se olyan jó, állítólag olyanok ezek a feleletek, hogy lehetséges, az előbbit viszont gyakorlatilag lehetetlen). Továbbá, a töri 71% lett, az angol 77 (az utóbbinál rosszabbra számítottam, mert nem áldott meg a sors nyelvérzékkel -ha év végén nem év vége lett volna (mármint 12. év vége), és a tanárom egy robot lett volna, akkor a jegyeim alapján -a pontos számítások elvégzése után- 2esre kellett volna lezárni, na szóval ilyen-, de az előbbinél azért sokkal jobbra, mert úgy gondolom tudom annyira a történelmet -sőt jobban-, mint az a sok hülye köcsög, akiknek sokkal több pontja lett, mint nekem (természetesen nagyon örülök neki, hogy jól sikerült nekik, ez csak olyan szólás-mondás)). Ha minden jól menne (és nem rosszul), akkor még fel lehetne hozni ezt az utóbbi 2őt is 80% fölé (ez persze csak egy ilyen elképzelés, igazából nem nagyon lehet megvalósítani, mert a törinél -ugyan sokat ér a szóbeli- nagyon kevés pontom lett az írásbelin, az angolnál -noha közel vagyok a 80%hoz az írásbelin- nagyon keveset ér a szóbeli : ), és akkor kitünő érettségi vizsgám lenne, ami annyira szép, hogy elsírnám magam. Hát ilyen lett ez az érettségi dolog, összességében nagyon élveztem, igazán hangulatos volt reggelente érettségire járni, meg utána elmenni sörözni, meg az az egész felhajtás, ami végülis értünk volt, szóval nagyon tetszett, az eredményeket tekintve is meg lehetek elégedve (jójó persze nem lett annyira szuper, de azért én már tudtam, hogy csak a matek fog számítani, így -értelmes ember lévén- csak a matekra készültem, a többire semennyi időt se (persze angolra, meg magyarra nem is nagyon lehet, de azért törire lehetett volna)).

Valljuk be, én egy LMP aktivista vagyok. Nem tudom mi lesz belőle, fogalmam sincs meddig mennek el, nem is teljesen értem minden dolgukat, sőt nem is értek egyet minden dolgukkal, de azért kezdeményezésnek jó, értékrendileg nálam megállják a helyüket, úgyhogy támogatom őket, majd meglátjuk. És olyan jó volt kivinni a szórólapokat a környékbeli postaládákba, már nem azért mert eufórikus érzés tölt el ha az LMPnek kampányolhatok : ), hanem csak egyszerűen kellemes volt végigmenni a házak között, megnézni milyen lett a környék, ki mit kezd az alapvetően ugyanolyan házaival : ) (ilyen érzés lehet, ha az ember elmegy sétálni). Egyébként az a vélaményem, hogy az EP választáson nem a pártot kell nézni, hanem az EP parlamentben lévő frakciókat és én azok közül (azt hiszem az egy sokkal globálisabb dolog, mint ez az itthoni parlament) a környezetvédelemre szavazok és azt támogatom. Erre azt mondják hogy hülye fasz hippi környezetvédő, válság van nem látod? Nem a környezettel kell foglalkozni, hanem azzal, hogy vége legyen a válságnak, én viszont úgy gondolom, hogy a klímaváltozást is kéne legalább annyira komolyan (nem igazából szerintem sokkal komolyabban) venni, mint ezt a pénzügyi válságot. És én a 8 lista közül egyet tudok, aki képviselőit a zöld frakcióba küldi az EP választáson, az LMPt. Úgyhogy nekem ennyi. Különben is támogassunk már valami újat, mert tök rossz ami most van.
Szóval most hogy hithű aktivista lettem, szoktam látogatni LMPs blogokat, hogy leírjam a véleményemet, és valahova azt írtam, hogy "Ha mindenki úgy gondolkodik, hogy az a legjobb gondolkodás, ahogy ha mindenki gondolkodik, akkor jó, akkor jó." Gondolom alapvetően érthető a dolog, de fűznék hozzá némi magyarázatot. Először is, ezt ugye arra mondtam, hogy az emberek azért nem szavaznak a kis pártokra, mert rossz a gondolkodásmódjuk, és mindig úgy gondolkodnak, hogy fú úgyse szavaz senki a kis pártokra, el fog veszni a szavazatom, hát nem szavazok inkább én se rá. Pedig hát pontosan amiatt van ez így, mert mindenki így gondolkodik, sokkal jobb lenne, ha mindenki csak egyszerűen azon gondolkodna el, hogy szerinte melyik a legjobb és arra szavazna (egyébként meg az sem lenne jó, mert az emberek hülyék, de na). Ez látszólag egy egyszerű gondolkodás, de valójában emögött egy jóval bonyolultabb gondolat rejlik. Azért szavazok egy pártra, mert úgy gondolom, hogy ha mindenki arra a pártra szavazna (azaz mindenki azt gondolná hogy az a legjobb, tehát mindenki úgy gondolkodna, ahogy én) akkor jó lenne. Tehát akkor úgy gondolkodom, hogy az a legjobb, amit ha mindenki csinálna, akkor jó lenne. És pontosan ezért nem dobom el a szemtet sem, mert ha mindenki eldobná akkor az nagyon rossz lenne. Azaz azért vesszük meg borival jól megfontoltan a debreceni tejfölt a boltban, mert hisszük, hogy ha mindenki úgy gondolkodna, hogy a helyit veszi meg, akkor sokkal jobb lenne. Szelektíven gyűjtöm a szemetet, mert ha mindenki ezt tenné, akkor azon mindenki nyerne, mindenkinek jobb lenne. Ha mindenki így gondolkodna, akkor mennyivel egyszerűbb lenne minden. Úgyhogy én most elmegyek tanulni, mert hiszem, hogy ha mindenki tanulna, az mindenkinek jó lenne. Na csak annyit akartam mondani, hogy gondolkodjatok globálisan! Egy vagy, de nem vagy egyedül.(ez most nem kampányszöveg volt, illetve igen, de nem kampányolni akartam vele, csak úgy mondom,egyébként jó : )

 

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://elefant.blog.hu/api/trackback/id/tr981159502

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

marjan 2009.06.03. 14:20:24

sztem szuper eredmények, meg az LMP-vel kapcsolatban is nagyjából egyetértek (bár azért remélem, hogy a választások után kevesebbszer lesz téma köreinkben)

Bortsi 2009.06.04. 14:21:02

nagyon alternatív művész vagy, hogy a végére benyomtad az szdsz kampányszövegét : D
200 000 + 1 szabad, demokrata szavazóra van szükségünk! ugyh én elmegyek és rájuk szavazok, mert egy vagyok, de nem vagyok egyedül. amugy megcsináltam ezt a szavazatszonda vagy mifene című oldalt, és kijött ugye egy lista h melyik párt illik leginkább a gondolkodásomhoz, hát az lmpnél hátrébb csak a fidesz meg a jobbik került. (mellesleg pont emiatt gondolom nektek a jobbik az első néhány helyen volt) még a munkáspárt is előrébb volt : )

Dani˙ 2009.06.04. 14:28:19

szerintem ezek összetettebb dolgok annál, mint hogy egy nemtudomhánykérdésből álló felmérés összeállít neked egy listát hogy melyik milyen közel áll hozzád. Főleg azért mert vannak olyan pártok amik egyáltálán nem is foglalkoznak olyan kérdésekkel amikkel más igen.

Bortsi 2009.06.04. 14:32:56

inkább nézd meg és utána kiritzáld, tudod, ezt szoktad nekem is mondani : )

Dani˙ 2009.06.04. 22:24:40

megnéztem első helyen a fidesz volt, aztán az szdsz, aztán a jobbik (érdekes sorrend : ) aztán mszp és csak aztán az lmp. fura teszt volt.

Bortsi 2009.06.05. 17:15:39

hát én még mindig azt mondom a szavazók 80%ának fingja sincs arról h mire szavaz... ennyi

M a s z a t 2009.06.05. 18:20:31

Az utóbbi két órában folyamatosan kétségbe estem, hogy mire szavazzak. Azt gondoltam, hogy az LMP-re fogok, de aztán miután többször elolvastam azt a szórólapot rájöttem, hogy annyira azért nem jó, kicsit Jobbikos. Aztán kitöltöttem a szavazatszonda tesztjét, ami nekem tetszett bár majdnem az egyharmadánál semlegest írtam, mert én nem tudom. A szavazatszonda kihozta, hogy 60%-ban egyetértek az MSZP-vel és 53%-ban az LMP-vel, utána a MCF jött (?).Az SZDSZ az utolsó helyen van 23%-kal. Szóval most az MSZP-re kellene szavaznom. Azt hiszem nem fogok, mert szerintem nincsenek elveik, csak úgy szavaznak rájuk az emberek. Most meg Borcsi elküldte Jankó levelét, hogy az igazi liberálisok szavazzanak az SZDSZ-re és hát én igazából liberális vagyok. De azt hiszem mégis az LMP-re fogok szavazni, mert nem tetszik, amit az SZDSZ csinál, szerintem béna a kampányuk és nem egységesek és néha még meg is értem miért utálják őket annyian. Dani most felhozta a legjobb érvet. Ez egy EP választás és globálisan kell gondolkozni, globálisan meg annyira nem lehet liberálisan cselekedni, viszont környezetvédőn lehet, úgyhogy most megint az LMP a befutó, mert hát ahhoz, hogy zöldek legyünk egész Európának együtt kell tenni. A következő két napban meggyőzhető vagyok, azt hiszem, úgyhogy ha valaki meg akar győzni akkor hajrá.

bíbora 2009.06.07. 11:33:28

hát szerintem ha jobbik jön ki elsönek az nem olyan gáz, mert ha belegondoltok (és ezt már együtt is beszéltük) eléggé hasonló a programjuk, csak hát ugye más eszközökkel akarják ezeket elérni. én megcsináltam ezt a tesztet és az lmp jött ki de csak miután mindenki elkezdte sorolni, hogy neki mi lett második harmadiik helyen utána jöttem rá h százalékban adja meg ugyh most ujra megcsinálom h lássam ki van ötödik helyen a szivemben...

bíbora 2009.06.07. 11:44:33

szuper, megcsináltam megint és az eredmény: lmp, mszp, szdsz, fidesz, mcf, mdf, mkmp és jobbik. ez azért jó, mert valós eredmény jött ki. ugyh én tudom h mire szavazok:)
süti beállítások módosítása